maanantai 12. maaliskuuta 2012

♠ I Look...Like This;--D

Eli yritin tehdä MeDollistani mahdollisimman itseni näköisen. Noh. Ei se hirveänä onnistunut. Mutta jotenkin. Että saisin tähän postaukseen pituutta kerron miksi se ei tullut sellaiseksi kuin olisin halunnut. Ensinnäkin en käytä meikkiä, joskus ripsiväriä (eli harvoin). Käytän huulikiiltoa ja tälleen yleensä. Ja arvostan luonnonkaunneutta niin meikkaaminen on juttuni vain pikselimaailmoissa. Noh. Kuitenkin MeDollille oli pakko saada väriä kasvoille joten laitoin puuteria ja kajaalia. Sitten ripsiväriä ja tekoripsiä. Huulikiiltokin sekoittui mukaan. No, tänään minulla oli musta villapanta sellainen hiuksissa ja hiukset nutturalla, mutta tein tuollaisen narutyylisemmän nyt ja se onnistui. En omista starpointeista vielä nutturahiuksia niin tyytykäämme noihin ihaniin hiuksiin. Ja tietenkin omistan ruskeat hiukset;--D Ja päällä oli mustat shortsit, joissa oli kukkia sinisiä & vaaleanpunaisia. No, laitoin nyt Stardollissa mustat ja minulla oli mustat legginsit niin laitoin sukkahousut. Sitten minulla oli IRL turkoosit villasäärystimet niin laitoin sitten täällä musta/valkoiset. Minulla oli valkoiset Puman kengät niin laitoin tuollaiset ja minulla oli musta toppi ja sellainen pikkujakku niin laitoin Boyfriend takin. Ja minulla oli violetti Puman olkalaukku, mutta en omista isoja violetteja laukkuja täällä. Asusta tuli aika väritön IRL asuun verrattuna. Sitten olin lakannut kynnet pinkin kimalteleviksi niin nyt laitoin peruslakan ja kiiltopäällisen. Sitten en ole lakannut varpaankynsiä, mutta samalla tuli Stardollissa laitettua. Ja kukaan ei varmaan jaksanut lukea tätä?:--D




                                                  Ja tällainen tuli? Mitä mieltä olet?:--D

                                                                  ♥:Tihyada00

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti