torstai 9. helmikuuta 2012

When good ones go bad

Kuka voisikaan arvata kuinka pelottavia lasten elokuvat onkaan? Nauroin tossa kolme päivää kaverilleni, kun hän kertoi kauhuissaan siitä miten järkyttävä elokuva Ruoho metsän kansa on. Minähän tietty kerroin kuinka söpö ja ihana elokuva se onkaan, kunnes tänään meille selvisi että niistä on tehty kaksi versiota! Mä olen koko ihanan lapsuuteni katellut jotain lapsiturvallista versiota, jossa kaikki järkyttävä on sensuroitu, kun taas kaverini oli nähnyt painajaisia monta vuotta pupuista, jotka tappaa, repii ja raatelee toisiaan.

Kaveri lähetti facebookin välityksellä pienen trailerin, siitä versiosta minkä hän on nähnyt. En edes pystynyt katsomaan sitä loppuun. Siellä ne puput repi toisiltansa silmät päästä, ja se hirveä koira! Se vaan riepotteli niitä pieniä viattomia pupuja, niin että veri lensi. Mä en ikinä enää nää jäniksiä söpöinä, pehmeinä ja lutusina. Nyt ne on mulle vaan murhanhimoisia pieniä pettureita.

Tarpeeksi avautumista, siirrymme paljon mukavemman aiheen pariin, nimittäin pari päivää sitten sain aikaiseksi tällaisen huoneen:


Nooh. Ei ehkä mitenkään erityisen hieno, olen alkanut vähän kyllästyä mun huoneisiin, joten eikö olisi sopiva aika laittaa sviitti remonttiin?
Mutta katsokaas mitä järkyttävää löysin mun pienestä suihkulähteestä! (ei mahtunut ylempään kuvaan)


Traumat! Mutta suihkulähde kävisi vähän tylsäksi ilman pupua, joten pitää vaan oppia elämään asian kanssa, että olohuoneessa vaanii hirveä peto!

Tällaista tällä kertaa!

Terveisin sw32



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti