tiistai 28. helmikuuta 2012

Onnea olet nyt virallisesti nolife!

Ensimmäiseksi pyydän nöyrästi anteeksi siitä että viime viikolla ei postausta kuulunut, johtuen siitä että olin viikon äidilläni ja hänen koneessaan print screen ei toimi. (saattaa johtua siitä että hyvä ystävättäreni kaatoi suolatikku paketin näppäimistön päälle. Kokeilkaa vaikka itse ne pirskatin suolat työntyy näppäimien alle ja se on yksi menolippu tuonelaan)

Stardoll käyttäjätilini täytti tänään tasan 4 vuotta! En oikein tiedä olenko iloinen vai surullinen. Eli siis neljä vuotta elämästäni on hukattu netissä roikkuvalle paperinukelle, ja kuinkakohan paljon rahaa olen tuhlannut tähän paperinukkeen? Toisaalta stardoll on minulle erinomainen tapa ilmaista itseäni. Olen myös oppinut todella paljon muodista, sisustamisesta ja olen tavannut mahtavia ihmisiä!

Stardoll aktiivisuuteni on ollut todella katkonaista. Kuten varmaan jotkut ovat huomanneet minulla on vain vaivaiset 3847 starpointsia tällä hetkellä, johtuen siitä että olen ollut aktiivinen noin kolmen kuukauden jaksoissa, jonka jälkeen olen pitänyt pitkiä taukoja stardollista.

Vaikka kuinka minua hävettää aion silti näyttää teille parhaani mukaan mistä tämä kaikki on alkanut.
Tässä on jäljitelmä siitä miltä medollini suunnilleen näytti vuonna 2008.


Aika järkyttävää? Kyseinen huulipuna on Kat Von D meikki kaupan sävy Bright Crimson ja se kuuluu vieläkin lempi huulipuniini. En ollut todellakaan mikään meikkien fanittaja tuossa vaiheessa, joten käytin aina tuota samaa sephoran luomivärien yhdistelmää, joka muuten näyttää aivan upealta!

Pahin on luvassa. Nimittäin hyvä rakas ytäväni VILXX ja minä olimme vuonna 2009-2010 pahimman luokan Pussycat Dolls faneja. Vaatekkaappeihimme kuului mm. korsetteja, ällöttävän lyhyitä hameita ja pienen pieniä rintsikoita.
Lempivaatteitamme kuitenkin olivat:

Medollini ei vielä 2009 Ollut muuttunut erityisemmin vuosimallista 2008, paitsi stardolliin ilmestyi muutamia uusia hiusmalleja joita fanitin erityisesti!

2010 tyylini koki hurjan suunnan muutoksen. Asuni alkoivat muistuttaa lähinnä joulukuusta. Ostin sinä vuona aivan upeita vaatteita, joista pidän vieläkin, mutta en osannut pukeutua millään asteikolla. Nämä kaikki on tallennettu albumiin, ja niitä ei koskaan saisi näyttää kenellekkään.

Päätin kuitenkin antaa teille pienen makupalan ja turmella silmänne.

2010 loppuvuodesta Pukeutumistyylini ei juurikaan kehittynyt, mutta aloin ostaa yhä enemmän meikkejä ja mitä enemmän luomivärejä ostin sitä järkyttävämmäksi medollini muuttui:


2011 on ollut ehdottomasti paras vuoteni stardollissa. Aloitin stardollissa käymisen pitkästä aikaa keväällä ja medollini pukeutui lähes samalla tavalla kuin kaikki. Olin siis osa valtavaa teinimassapalloa.

Olin erittäin kiintynyt Luxen kimalteleviin luomiväreihin. Ne olivat parasta mitä tiesin.

Varokaa täältä tulee valtava glitter hyökkäys!


Hmmm ei ehkä ihan sovi minulle...

Pikku hiljaa tyylini alkoi muokkaantua ja sanotaanko että löysin kaiken tämän etsinnän jälkeen sen oikean. En ole koskaan ollut näin tyytyväinen tyyliini tai medolliini. Nyt voi vihdoin nukkua yöni rauhassa.

Adios amigos!






2 kommenttia:

  1. Ihana tää sun sd elämänkerta! Tykkään paljon! :D ja noi sateenkaari meikit on kyl aika out :D Sun tän hetkinen tyylis on taas HOT! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki diggaan tosta sateenkaarimeikistä toosi paljon:P

      Poista