torstai 16. helmikuuta 2012

Kuinka monta kiiviä suuhuni mahtuukaan?

Muhahaa Sw32 kirjottelee teille sairasvuoteeltaan! Tai no jos mua sairaaks voi sanoa. Minä laiskureiden kuningas en jaksanut aamulla oikeen nousta sängystä ja kärsin todella vakavaa tautia joka kantaa nimeä kurkkukipu. (Great success pääsinpähän enkunkokeesta! Voitte arvata olenko lukenut siihen)

Yksi suurijuhlan aihe päivääni sisältyy. Rakas ihana isäni on käynyt lähikaupassa ja ostanut pussillisen kiivejä! Tähän mennessä niitä on alas mennyt tasan yhdeksän, ja koska en millään osaa syödä niitä, ja näytän lusikka+kiivi kädessä kolme vuotiaalta, jonka takia tietokoneen näppäimistö alkaa olla todella tahmea. Tervettuloa vaan mun kiivinsyönti fiestaan!

Sisustus asioihin liittyen laitoin muuten sviittini remonttiin. Aloin pikkuhiljaa tympääntyä huoneisiini. En oikeen ole ollut tyytyväinen niihin. Sain myös tarpeekseni vaaleasta ja näyttävästä. Olen enemmän tumma ja kotoisa.

Tummaa ja kotoisaa siis:

No kuinka hyvin onnistuin? Onko tuo mielestänne tummaa ja kotoisaa?
Kommentteja kehiin tytöt!



4 kommenttia:

  1. Mä luin eka e tkuinka monta kiveä suuhuni mahtukaan ;DDD

    VastaaPoista
  2. Sitäki kysymystä voi pohtia!:D

    VastaaPoista
  3. jotenkin kiinalais japanilais henkinen :D tulee itselläni voimakkaasti mieleen.. :)

    VastaaPoista
  4. Toi on tosi hyvin toteutettu! Just tota kodikkuus on;)
    t.Kissa-Chiharu

    VastaaPoista