keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Vähän tärkeämpi ja vähän järkevämpi postaus.. vai onko? :D


Iiih, bloggailua taas!

Koneella ollu hyvin paljon erimielisyyksiä Bloggerin kaa ja
joskus (kuten nyt) pääsivät selvyyksiin ja tässä olen. : pp

Nyt aioin kertoa mun ajattelemasta asiasta, jota juuri äsken ajattelin ja mietin.
Ja asiahan ei sitten koske Stardollia.... : DD

Lähimmäisten tuki.. :o

Mitä sanoja se tuo mieleen?
Minulle tulee ensin mieleen rakkaus ja välitys.
Ilman lähimmäisten tukea ja rakkautta saattaisimme olla kokonaan hajalla.

Minä tässä mietin, että jos en saisi ystäviltäni ja perheeltäni tukea, niin
olisin varmaan jo hypännyt parvekkeelta alas... :o

Tämä aihe lähti päässäni liikkeelle tänään, kun minun HYYVIN tärkeä ystäväni sanoi minulle näin:

"Enni, sä oot todella ihana ihminen, ku jaksat lohduttaa mua AINA ja oot mun tukena ihan aina.
En olis varmaan tässä ilman sua. Oot tosiystävä."

Tämän kuultuani olin vaan hiljaa ja halasin häntä..
Toi oli vaan niin ihanasti sanottu, että aloin melkein itkemään. : D


Jajajaja... siitä se ajatus sitten lähti : )

Herättikö tämä postaus ajatuksia?
Oliko tämä postaus huono vai hyvä?
Arvostele ja kommentoi.

♥ : iekki9


1 kommentti: