sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Ongelmia!

Nyt se on taas alkanut. Sw32 on aloittanut taas vaihteeksi remontin sviitissään. Todella rasittavaa tässä on se että olen rakentanut viikonlopun aikana vaikka kuinka monta huonetta, mutta en ole ollut tyytyväinen ja olen aloittanut koko höskän alusta.
Olen joko aivan liian vaativa tai sitten olen vain menettänyt sisäisen sisustajani! (Ei hyvä) Mulle iski tässä iltapäivällä järkyttävä panicken! Ahdisti ihan vietävästi kun ajattelin sitä hirveyden paljoutta jos en enää ikinä saa aikaiseksi mitään sviitissäni.
En saa yksinkertaisesti inspiraatiota, ja jos saan niin lopputuloksesta tulee no.. järkyttävä. Sitten kun aloitan uuden huoneen rakentamista niin tuleee semmonen ahdistus että "tämäki varmaa menee roskikseen"
Pitäis varmaa alottaa joku jooga tai meditointi että sais tän myrskyn mun pääkopassa laannutettua:P

Sitten mulla on lisää ongelmia! Nimittäin medoll. Oon väsänny ja yrittäny kokeilla vaikka kuinka paljon nii ei siitä tuu järkevän näköstä. Joko se näyttää vihaselta, vellipöksyltä, juntilta tai muuten vaa ärsyttävältä.
(haluisko joku stailata mut?)

ahdistus terveisiä: sw32


1 kommentti:

  1. eikai vaan oo menkat/menkat alkamassa? :D mulla on ainakin sillon toi ihan tismalleen sama ongelma!! ;D

    VastaaPoista